Hírlevél

2016. március 21., hétfő

Vizelési inger inkotencia

Mi is az inkotencia? És hogyan alakul ki?

Időben leírom én nem vagyok orvos. A saját tapasztalatomat írom le elsősorban, meg ezáltal azokét az emberekét akik hallgattak rám, és rendbejöttek, vagy sokat javult az állapotuk.
Mint tudjuk az inkotencia vizelettartási nehézség, vagy képtelenség. Kialakulása pedig az izomzat meggyengülése miatt van. Tömören, nem orvosilag körbeírva.
Nos nekem ez volt diákkoromban, ami nagyon megviselt, mert a gyerekek kinevettek. Majd megtalált ugyanez a probléma középkorom elején.

Mind a két alkalommal saját magam hoztam rendben, mert ugyan is nem fogadtam el azt amit az orvosok mondtak. Egy részük gyógyszert akart velem szedetni, évekig, a másik része a dokiknak azt mondta, hogy fogadjam el evvel kell együtt élnem. Használjak vattát, ez volt a kezdet. Majd a második esetben már betétet ajánlottak. Nem kértem ezeket a megoldásokat, saját kezembe vettem a sorsom, és nem bántam meg. De jöjjön a hogyan. A megoldás egyszerű, viszont türelmet, és kitartást igényel.

Egyszerűen leültem a wc - re és elkezdtem visszatartani a pisit. Először természetesen nem ment. Másodszor - harmadszor sem. Ezt egy nap legalább kétszer eljátszottam. Eltelt két hét, az első apró sikerhez. Az első alkalommal fél év alatt hoztam magam rendbe, addigra erősödött meg az a bizonyos izomzat. A második alkalommal már kissé tovább tartott mindez, de elmondhatom teljes a siker. Sőt most már azt is megtudom tenni, hogy részletekben eresztem ki a vizeletet. Ez jól jön amikor teli hólyagot akarnak vizsgálni, de várakozni kell, és a vizeletet már nem tudja az ember teljes egésszében bent tartani. Vagy akkkor, ha kirándulásnál, utazásnál, vagy bármilyen egyéb alkalommal megzavarnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak